dijous, 17 de febrer del 2011

'Encara ets en els meus somnis', Rata Blanca

3r ESO
El poema que ens va llegir n'Andreu l'altre dia, crec que era dilluns, i que em va fer arribar ahir a la nit, és aquest que us enganxo aquí a continuació. Tot i que me l'ha enviat amb la signatura de Gustavo Adolfo Bécquer, jo no hi he trobat cap referència al poeta romàntic en tot Internet.
El que sí que sé cert és que es tracta, versió o no, d'un tema de Rata Blanca, un grup de rock argentí dels vuitanta. A banda del poema, us penjo una foto dels amics de n'Andreu.



Encara ets en els meus somnis

Avui he despertat amb un munt
De marques a la pell
algú a la nit me les hi va deixar

Vull saber si això va ser la màgia
Dels teus llavis
Hi ha parfum de dona
Surant aquí

L’encanteri d'un conte d'amor
Ja em va atrapar, el puc sentir

I a les nits puc sentir la seva calor
La seva màgia dolça, em fa perdre la raó
I dels meus somnis crec que un dia va fugir
Per amagar-se dins del meu cor.

Estic aquí, davant del gran mirall
Per convèncer els follets que diran
Com arribar a aprendre l'encanteri ideal
Que ajunti els somnis amb la realitat

I a les nits puc sentir la seva calor
La seva dolça màgia, em fa perdre la raó
I dels meus somnis crec que un dia va escapar
Per amagar dins del meu cor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada